sobota 23. července 2011

V divočině

Dnes jsem si se svou smečku vyrazila na dlouhátánskou procházku - a protože mi to ráno nestačilo, odpoledne jsem se vydala ještě s jedním psím kamarádem. Moc jsem si s ním chtěla hrát, ale je už dospělý a moc se k tomu neměl. V závodech v běhu je rychlejší, ale to se brzy změní - jen co trošku povyrostu. Naučil mě ale báječnou věc - hrabání myších děr, to je tedy něco!

Po návratu mě páníčkové mučili koupelí - na můj kňučivý nesouhlas nebyl brán zřetel. Snažila jsem z té věci, co jí říkají "vana", vyskočit - byli na mě ale dva, tak jsem je alespoň vykoupala taky!


Závody
Jazyk na vestě
Pro pamlsek cokoli
Najdi si mě :-)
BordeL kolie
Chro
Pojízdný bufet
Nejlepší procházka je v páníčkově náruči
Byla jsem unavená - ale jen maloučko

Žádné komentáře:

Okomentovat