pátek 22. července 2011

Zabydlování

Tak se hezky vybarvuji. Ačkoli jsem moc chytrá štěně - už jsem se naučila "sedni" a bez dovolení nevstupovat do obýváku (i když jsou otevřená dvířka) - strašně se mi líbí kolo mého páníčka - pedály obzvláště. To byste nevěřily, stačí drcnout tlapkou, a ony se TOČÍ - to jsou věci!

Paničce jsem stále v patách - včera jsme poprvé byly na procházce. Neminuly jsme žádnou kaluži a že jsme byly celé mokré a špinavé - no co - ale užily jsme si to! Paničku nenechám jít samotnou ani na záchod. Dnes mě nechala samotnou chvíli na pohovce - a protože jsem se strašlivě bála a chtěla za ní, nenapadlo mě nic lepšího, než vylézt na stolek, pošlapat notebook, svrhnout hrnek s kafem ... a tak strašně jsem se lekla, že než panička doběhla, ještě jsem spadla. Panička se mi strašně smála a drbala mě a utěšovala - ti lidi jsou ale divní.

Taky musím říct, že mám spoustu hraček. Ty gumové, co skáčí, ty jsou nejlepší. A ty, co se kutálí, jsou ještě lepší. Štouchám do nich čumákem a pak je honím. Občas sice na dlažbě dostanu pořádný smyk, ale jinak je to moc velká švanda.
Abby Žižlavá Čára
Výtahu už se tolik nebojím - už do něj, ačkoli trošku zdráhavě, nastupuji sama.

Koušu sice na co přijdu, ale jinak musím říct a pochválit se, že jsem moc hodné štěně. Když nemůžu spát, hezky si hraju s hračkama a panička mě ráno chválila, že jsem ji nechala krásně vyspinkat.
Ovci už mám pod tlapkou
 No, a tak tedy vedu tu svou podařenou smečku. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat